piątek, 4 sierpnia 2017

Ślubnie 

Witam Was serdecznie w ten upalny dzień :)
W taka pogodę aż ciężko coś stworzyć bo nawet klej się roztapia !

Dzisiaj mam dla Was kolejna kartkę ślubna, obiecuje, że następnym razem bedzie inna okazja ! :)
Jak juz pewnie zauważyłyście większość moich kartek jest skromna i prosta chociaż nie ukrywam ze wielka miłością darze bardziej przestrzenne i zdobne prace, mam nadzieje, że w końcu i mi uda się taką zrobić !

A póki co nadal uczę się pracować z foamiranem i mam nadzieje, że już niedługo na blogu pojawią się moje pierwsze prace z kwiatami z tego materiału bo 12 sierpnia wybieram się na wspaniale foamiranowe warsztaty i już nie mogę się doczekać !

A teraz zapraszam na zdjęcia a Wam życzę miłego weekendu !











15 komentarzy:

  1. Piękna :)
    A ja nie potrafię robić prostych prac, zawsze mnie poniesie i napcham różności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ! myślę, że zawsze trochę bardziej nam się podobają prace innych niż nasze własne ;)

      Usuń
  2. A ja lubię takie proste kartki. Też nie potrafię zrobić na bogato . Wg mnie bardzo fajna , elegancka karteczka wyszła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Deikatnie i elegancko! Trzymam kciuki za foamiranowe eksperymenty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! :) kwiatuszki się tworzą :) mam nadzieję, że efekty będą !

      Usuń
  4. Śliczna karteczka!!! Fajny wykrojnik młodej pary!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!