niedziela, 6 sierpnia 2017

Kwiatowa kartka urodzinowa - w różu

Witam Was serdecznie moje drogie.
Dziś nareszcie udało mi się stworzyć pracę która jest chociaż trochę bardziej zdobna niż poprzednie :) Jak to mówią, praktyka czyni mistrza !

Również dziś chciałabym się Wam pochwalić foamiranowymi kwiatami.
To moja pierwsza praca z wykorzystaniem kwiatuszków z tego materiału, ale na pewno nie ostatnia!

Kartka była robiona na zamówienie, miały być kwiaty i pastelowe kolory.

Oto co powstało.





Do pracy wykorzystałam między innymi cudną tekturkę Sieć / tło XXXL - Sea stories simple ze sklepu EgoCraft którą pomalowałam farbą akrylową w kolorze pudrowego różu i dodatkowo obsypałam brokatem. 






Niestety nie zdążyłam zrobić więcej zdjęć bo karteczka już została odebrana i mam nadzieje, że spodoba się solenizantce.

Miłego tygodnia pełnego samych pięknych prac!

Ania



19 komentarzy:

  1. Bardzo piękna kartka! Cudowne są te kwiaty, wyglądają jak pełnokwiatowe powojniki... Śliczne! Jakiego wykrojnika używałaś? Jestem pewna, że solenizantka będzie zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje pieknie ! wykrojnik to tak zwany "no name" zakupiony na alliexpres ale dziala swietnie :)

      Usuń
  2. Cudna karteczka! Bogata a jednocześnie delikatna:) Kwiaty prześliczne! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super ta kartka i jak pięknie na bogato. Kwiatuszki z foamiranu świetne .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowa i piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne. Kwiatki pierwsza klasa. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka -na pewno się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kompozycja i piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!