niedziela, 23 lipca 2017

Pastelowy exploding box w wersji ślubnej

Witam serdecznie !

Dzisiaj w tą piękną, słoneczną niedziele chciałabym Wam zaprezentować Exploding Box który ostatnio stworzyłam.

Sezon ślubny trwa w najlepszy tym samym mój exploding box powstał również z myślą o tej okazji.

Wykorzystałam delikatne papiery z UHK Gallery w odcieniach pastelowego różu, dodałam cytat o miłości i życzenia a także na dwóch ściankach miejsce na włożenie pieniężnego prezentu :)

Całość prezentuje się tak:














A na koniec chciałabym się Wam trochę pochwalić, wczoraj spełniłam jedno ze swoich scrapbookingowych marzeń i w moim domu zamieszkała poniższa maszyna :)

Po pierwszych próbach już czuje, że się polubimy :)

Miłej niedzieli!



28 komentarzy:

  1. Pudełko sliczne :) Maszynki nie znam, bo mam big shota , ale trzymam kciuki, niech Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ! A byłam przekonana ze press boss jest równie popularny !

      Usuń
  2. Świetne, bardzo eleganckie.
    Gratuluję maszynki, niech Ci dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny box!!
    Gratuluję maszynki - niech Ci dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ten box, na pewno będzie doskonałym prezentem . Maszynki takie nie widziałam , widać cos nowego . Ale zabawa przednia to fakt. Udanego użytkowania , a wykrojniki polecam na Aliexpress , inaczej bankructwo Cię czeka :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama bym na to nie wpadła ! Dziękuje ci pięknie za podpowiedz juz leće oglądać na Ali co tam fajnego maja :)!

      Usuń
  5. Ja tez marzę o takiej ... ech, jaka cudna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez długo marzyłam i w końcu sie udało :)! Twoje marzenie tez na pewno sie spełni :)

      Usuń
  6. Nie znam tej maszynki. Wszędzie króluje Big Shot. Chętnie dowiem się więcej o Twojej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko trochę sie poznamy to na pewno napisze jak działa press boss :)

      Usuń
  7. Gratuluję maszynki! Box śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny Exploding Box! Szczegolnie napis "maz & zona" robi wrazenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, delikatny box!
    Życzę wielu twórczych chwil z nową maszynką :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Box bardzo delikatny, ale środek może być bogatą niespodzianką;-)
    Kupić maszynkę to spory wydatek, ale dopiero potem wykrojniki dużo kosztują. Ania ma rację wpadnij na Aliexpres, też się tam wybieram;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne ! Właśnie byłam na alliexpres i juz znalazłam pare cudownych !

      Usuń
  11. bardzo elegancka i starannie wykonana praca, a maszynka niech dobrze Ci służy długie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny i bardzo dopracowany!
    Udanej przygody z maszynką i wykrojnikami - rozsądek przy wyborze wykrojników absolutnie niezbędny:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!