wtorek, 25 lipca 2017

Pastelowe kartki urodzinowe

Witam Was serdecznie,

Na wstępie chciałabym złożyć serdeczne życzenia imieninowe  wszystkim moim imienniczka Anną :) wszystkiego  najlepszego dziewczyny !

Dzis chciałabym Wam pokazać 3 bardzo skromne karteczki urodzinowe które ostatnio wykonywałam na zamówienie.

Kartki miały być delikatne i najlepiej w pastelowych, dziewczęcych kolorach.

Oto co udało mi się wyczarować

W zieleniach z sową - użyłam mojej nowej maszyny PressBoss i wykrojników Nellie's Mult Frame którymi jestem zachwycona :) Na środek trafiła słodka sówka.




W paski - ta kartka jest chyba moją ulubioną, tu również użyłam wykrojników a całość podkleiłam na kosteczkach 3D 2mm.


Z kółeczkami - ostatnia kartka do kompletu w odcieniach różu, bardzo dziewczęca, do kompletu dodałam też różową kopertę.



A tak oto prezentują się gotowe kartki w komplecie.


Miłego dnia!
Ania


22 komentarze:

  1. Aniu Tobie również serdeczne życzenia imieninowe, oby wena twórcza zawsze była z Tobą. A karteczki bardzo fajne. Fajnie że podoba Ci się zabawa wykrojnikami
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje i nawzajem !
      Tak zabawa wspaniała ! :) uzależniająca !

      Usuń
  2. Karteczki słodkie, zwłaszcza ta z sówka :) Najlepsze życzonka Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z sówką już nawet znalazła właścicielkę :)
      dziękuje bardzo !

      Usuń
  3. śliczne, piękne c&s Ci wyszły, ps Aniu najlepsze życzenia spełnienia marzeń <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, delikatne, pastelowe kartki!
    Ps. Moc najpiękniejszych życzeń imieninowych :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne karteczki -ta z sówką to moja faworytka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki, uroczy, pastelowy klimacik - i ja się dołączam do życzeń imieninowych - troszkę spóźniona - Wszystkiego Najlepszego !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki, ta z sową spodobała mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!