niedziela, 2 lipca 2017

Kartki z okazji ślubu - skromne i efektowne.

Witam Was serdecznie w moim pierwszym poście. Długo zastanawiałam się czy powinnam zakładać bloga z moimi pracami, pod wpływem chwili postanowiłam jednak, że gdzieś te moje prace muszę składować :)

Dziś zapraszam Was na propozycje kartek handmade z okazji ślubu, idealnych jako prezent od serca dla Państwa Młodych - a że sezon ślubny ruszył pełną parą, przygotowałam kilka skromnych propozycji na tą wspaniałą okazję.

Zapraszam do oglądania!






Pozdrawiam Was serdecznie i udanego tygodnia,
Ania

10 komentarzy:

  1. Witaj w blogosferze:-)
    Kartki zrobiłaś przepiękne i bardzo eleganckie:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo za tak ciepłe przyjęcie !

      Usuń
  2. eleganckie karteczki, idealne na tę okazję :) witam Cię i ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo za komplement i powitanie :)

      Usuń
  3. Jako obdarowana potwierdzam, że kartka, zapakowana w śliczne pudełko, sprawiła Nam dużo radości ☺️ Nie wiem jak to możliwe ale na żywo wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciu ☺️ Każdy szczegół dopracowany do perfekcji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja kochana ! :) dziękuje Ci bardzo za odwiedziny i takie piękne słowa !

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz!