czwartek, 20 lipca 2017

Kartka z okazji urodzin - różowa z tortem !

Dobry wieczór!

Dziś chciałam pokazać Wam kartkę którą ostatnio stworzyłam z okazji urodzin koleżanki z pracy :)
Czasu było wyjątkowo mało ale solenizantka wyglądała na zadowoloną !

Wykorzystałam piękny scrapowy torcik a całość podkleiłam na kosteczkach 2mm aby uzyskać efekt 3D. Dodałam też napis przypinany na drewnianych spinaczach.

Nie było czasu na zrobienie większej ilości zdjęć a i światło wieczorne nie sprzyjało, ale zapraszam na mini fotorelację.

Pozdrawiam Was serdecznie!
Ania













24 komentarze:

  1. Świetna kartka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ta kartka.
    Miłego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, ze smakowitym torcikiem 😉
    To prawda zdjęcia robione nocą to trudne wyzwanie, ale dla chcącego... 😄
    Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza i słodka karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry projekt. Podoba mi się prosta forma kartki. Dodanie perełek spowodowało, że karta stała się bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo za taki szczegółowy komentarz bardzo to doceniam :)!

      Usuń
  6. świetna urodzinowa karteczka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!