sobota, 15 lipca 2017

Kartka na 50te urodziny dla muzyka

Witam kochane!

Dziś przychodzę do Was z kartką na wyjątkową okazję a mianowicie 50 te urodziny!
Okrągła liczba więc i kartka musi być wyjątkowa!

Przyznaje, że ciężko było mi stworzyć coś męskiego i posiadającego motyw muzyczny, długo się zastanawiałam jak to fajnie połączyć i wyszedł mi taki oto zestaw w pudełku.

Ale sama kartka to nie wszystko ! Pod wieczkiem kryje się prawdziwy prezent w postaci dwóch biletów na koncert :)
Moim zadaniem było również wymyślenie jak te bilety sprytnie do kartki wkomponować i tak oto postanowiłam przykleić je pod wieczkiem i przewiązać tasiemkami.

Efekt końcowy prezentuje się tak!

Jak Wam się podoba?

Miłego weekendu!
Ania









Zgłaszam prace do wyzwania:



22 komentarze:

  1. Świetna kartka i cudnie skompono9wana. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny męsko-muzyczny zestaw, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie sobie poradziłaś!
    Kartka i pudełko prezentują się rewelacyjnie, a sposób mocowania biletów to fajne rozwiązanie.
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie świetna praca. Piekna kartka z pomysłem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka! Ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowo zapakowany prezent. Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bilety to gratka dla muzyka :) karteczka śliczna, nietuzinkowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak muzyczny prezent dla prawdziwego muzyka :) dziękuje bardzo !

      Usuń
  8. Świetny komplet, bardzo stylowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna kartka w muzycznym klimacie. Lubię takie indywidualnie dobrane prace pod obdarowanych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł i fantastyczne wykonanie.Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.Pozdrawiam Agnes

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!