wtorek, 11 lipca 2017

Exploding box - skromna wersja ślubna

Witam Was serdecznie w ten niezbyt lipcowy wieczór :)
Na wstępie chciałam Wam podziękować za każdy komentarz i każdą obserwację ! Nie spodziewałam się tak ciepłego przyjęcia!

Jesteście dla nie inspiracją a Wasze prace to prawdziwe dzieła sztuki!

Dziś chciałabym Wam zaprezentować mój pierwszy exploding box w wersji ślubnej.
Użyłam pięknych papierów między innymi "The Rose Avenue 05" od Studio75

Kwiatki w kolorze musztardowym i żółtym to moje dzieło.
Dodałam też kilka perełek a na środku zrobiłam miejsce na banknoty.
Na dwóch ściankach znalazły się również życzenia.

Całość prezentuje się skromnie i elegancko.

Zapraszam na zdjęcia!

P.S Każdy Wasz komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu! Jeśli widzicie coś nad czym mogę popracować, dajcie znać !










22 komentarze:

  1. Bardzo ładna i przemyślana praca. Podziwiam z szczególnie kwiatuszki. Są śliczne.
    Serdeczności przesyłam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatuszki śliczne!
    I cały box zachwyca :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe pudełko. :) Piekne kolorki i kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny i wyjątkowy w swej delikatności box! Bardzo serdecznie i cieplutko pozdrawiam-Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje za tak miłe słowa!

      Usuń
  5. Świetny jest, delikatny i bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pudełko! Ja również zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i skromne pudełeczko ale bardzo ładne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny box :)Śliczne kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!